RepasPoint, s.r.o.

Záruka - Servis

Záruční doba

Jak reklamovat – u nás snadno

I když se snažíme vám dodat výrobky té nejvyšší kvality a vše pečlivě balíme, vždy se může něco pokazit.
V případě, že máte problém se zakoupeným zbožím, ihned nás prosím kontaktujte. Ať už zvolíte telefon nebo mail, vždy s Vámi reklamaci probereme a domluvíme se na jejím řešení.
Novinkou je nahlášení reklamace přes mobilní aplikaci „Repaspoint APP“, díky které pro Vás bude reklamace jednodušší a proběhne rychleji.

Reklamaci pak řešíme nejčastěji těmito způsoby:

V případě, že jste schopen si reklamované zboží opravit výměnou vadné komponenty, zašleme Vám novou komponentu a opravu si už provedete vlastními silami sami.

Toto řešení volíme jen v případě, že s ním výslovně souhlasíte a jste schopen opravu provézt. Výhodou je téměř okamžité vyřešení reklamace.

Pokud nelze závadu vyřešit u Vás nebo ji nejde přesně určit, stahujeme si reklamované zboží k nám do servisního střediska. Vám stačí jen zboží pečlivě zabalit do krabice a vše už můžete nechat na nás. Nic nemusíte vypisovat ani zařizovat. Od Vás jen potřebujeme vědět, kde a kdy si balík s reklamovaným zbožím může vyzvednout řidič přepravní služby WE-DO. Dle poruchy Vám reklamované zboží do 5-7 pracovních dní odesíláme zpět opravené. Veškerá doprava je opět zdarma.

V případě, kdy je reklamované zboží neopravitelné, zašleme Vám obratem nové zboží. Dopravu máte samozřejmě zdarma. Reklamaci tak máte rychle vyřešenou a pro reklamované zboží si pak dle domluvy vyzvedneme sami přímo u vás nebo si ho stáhneme zpět k nám balíkovou službou WE-DO.

Ať už se reklamace řeší jakýmkoliv způsobem, vždy se ji snažíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti

Ať už se reklamace řeší jakýmkoliv způsobem, vždy se ji snažíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

Potřebujete poradit?