ZÁRUČNÍ DOBA
- Naše firma poskytuje na repasované zboží záruku 2 roky.
- V případě využití služby RP ALL Inclusive může být záruka prodloužena až na 5 let.
- V případě větších dodávek sjednáváme se zákazníky individuální záruční a servisní podmínky.
- Zkrácenou záruku v délce 3-12 měsíců poskytujeme na zboží ve výprodeji, nebo v B-kvalitě.
- Délku záruky naleznete v E-shopu u jednotlivých produktů.
JAK REKLAMOVAT – U NÁS SNADNO
I když se snažíme vám dodat výrobky té nejvyšší kvality a vše pečlivě balíme, vždy se může něco pokazit. V případě, že máte problém se zakoupeným zbožím, ihned nás prosím kontaktujte.
Ať už zvolíte telefon nebo mail, vždy s Vámi reklamaci probereme a domluvíme se na jejím řešení. Novinkou je nahlášení reklamace přes mobilní aplikaci „Repaspoint APP“, díky které pro Vás bude reklamace jednodušší a proběhne rychleji.
Reklamaci pak řešíme nejčastěji těmito způsoby:
Ať už se reklamace řeší jakýmkoliv způsobem, vždy se ji snažíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.