I. Všeobecná ustanovení
- Reklamační řád byl vypracován v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
- Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek
upravují dodavatelsko – odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží a služeb mezi společností RepasPoint s.r.o., se sídlem, Tř. Maršála Malinovského 884, PSČ 686 01 Uherské Hradiště, identifikační číslo: 29243254, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 67966 (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery a zákazníky.
- Kupující je povinen se před nákupem seznámit s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a uzavřením smlouvy kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem.
II. Typy zboží
Nové zboží
Záruční doba: 2 - 5 let
Záruční doba je uvedena ve specifikaci zboží
Repasované zboží „A“ kvalita
Záruční doba: 25 měsíců – 60 měsíců
Záruční doba je uvedena ve specifikaci zboží
Použité zboží je 100% funkční a je profesionálně testováno, čištěno a baleno. Stav je velmi pěkný. Zboží může vykazovat známky dřívějšího používání, jako: malé oděrky, škrábance, vybledlá barva atd., které nemají na funkčnost zboží žádný vliv.
Repasované zboží „A-“ kvalita
Záruční doba: 25 měsíců – 60 měsíců
Záruční doba je uvedena ve specifikaci zboží
Použité zboží je 100% funkční a je profesionálně testováno, čištěno a baleno.
Zboží může vykazovat větší známky dřívějšího používání, jako: malé/větší oděrky, škrábance, vybledlá barva atd., které nemají na funkčnost zboží žádný vliv.
Repasované zboží „B“ kvalita
Záruční doba: 25 měsíců
Použité zboží v „B“ kvalitě, je prodáváno ve funkčním stavu a je profesionálně testováno, čištěno a baleno. Zboží však může vykazovat, poškození, nebo závadu, která nemá základní vliv na funkčnost zboží a na kterou se pak nevztahuje záruka. Tyto vady jsou u produktu specifikovány listu a zákazník je o nich před nákupem seznámen. Kvůli těmto skutečnostem je zboží za sníženou cenu.
III. Záruční podmínky pro nové zboží
- Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
- V případě, že se po převzetí zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
- Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. U vybraných produktů je výrobcem záruka pro zákazníky nakupující na IČ omezena. Zákonná práva koncového zákazníka tím nejsou nijak dotčena, záruční doba pro něj platí dle zákona.
- Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.
IV. Záruční podmínky pro použité zboží
- Je-li Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
- Prodávající odpovídá podle § 2161 odst. 1 ob. zák. za vady, které prodávaná věc má již při převzetí, přičemž se za takové vady nepovažují vady odpovídající míře běžného opotřebení používáním věci. Tato odpovědnost za vady platí 12 měsíců.
- Prodávající poskytuje na použité zboží smluvní záruku, která je určena u každého zboží zvlášť. V případě, že se po převzetí zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci. Smluvní záruka se nevztahuje na spotřební materiál, akumulátory a baterie, omezený počet vadných sektorů na HDD a vadné pixely na LCD displejích dle normy ISO 13406-2.
- Prodávající si vyhrazuje právo zajistit opravu, resp. výměnu zboží prostřednictvím pověřené servisní organizace. V případě výměny bude kupujícímu zaslán výrobek stejných či lepších parametrů.
- Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.
V. Vyřízení reklamace
- Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění závady. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).
- Pro uplatnění reklamace kontaktuje kupující prodávajícího těmito způsoby
- E-mailem na adresu: servis@repaspoint.cz
- Telefonicky na telefonním čísle: 775 558 801 (Po – Pá: 8 – 16.30 hod)
- Přes mobilní aplikaci „Repaspoint APP“
- Reklamace včetně odstranění vady vyřizujeme bez zbytečného odkladu, ve lhůtě stanovené zákonem ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Dnem uplatnění Reklamace se rozumí den, kdy bylo Zboží převzato od Kupujícího k odstranění reklamované vady.
- Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží. Prodávající zajistí svoz reklamovaného zboží do našeho servisního střediska přepravní službou WE-DO. Po opravě zašleme zboží zpět k vám. Adresa servisního střediska: RepasPoint s.r.o., Brněnská 1427, 686 03 Staré Město
- Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení.
- Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při:
- porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží
- u použitého zboží: při opravě v jiném, než v servisním středisku RepasPoint
- u nového zboží: při opravě ve výrobcem neautorizovaném servisu
- Způsoby řešení reklamace specifického druhu zboží: počítače, notebooky, monitory
Oprava reklamovaného zboží výměnou komponenty
V případě, že je kupující schopen si reklamované zboží sám opravit výměnou vadné komponenty, prodávající zašle kupujícímu na novou komponentu a opravu provede kupující.
Toto řešení reklamace je možné pouze po vzájemné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující musí s tímto řešením výslovně souhlasit
Odeslání reklamovaného zboží do servisu prodávajícího
Prodávající si stahuje zboží do svého servisního střediska přepravní službou WE-DO. Zboží musí být kupujícím při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Doprava do servisního střediska je zdarma.
Zaslání náhradního zboží
V případě, že reklamované zboží má nízkou hodnotu, nebo je neopravitelné, zašle prodávající kupujícímu na výměnu nové zboží. Reklamované zboží si kupující nechává nebo si ho prodávající stáhne přepravní službou WE-DO do svého servisního střediska.
Toto řešení reklamace je možné pouze po vzájemné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující musí s tímto řešením výslovně souhlasit
VI. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
VII. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 20.3.2022.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit reklamační řád bez předchozího upozornění.