Repaspoint logo

JAK OBJEDNAT

E-shop používá klasické metody vyhledávání či filtrování výrobků, takže s objednáním by neměl být žádný problém. Pokud si ale přece jenom nebudete jistí svým výběrem nebo máte speciální přání, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám poradíme a probereme všechny požadavky.

Telefonicky

Prodejna: + 420 774 440 849 (Po – Pá – 8:00 – 16:30)
Bezplatná linka: + 420 800 880 777 (Po – Pá – 8:00 – 18:00)

Při objednání většího množství kusů nebo dodávky celé učebny Vám rádi zpracujeme konkrétní nabídku.

V případě nejasností či upřesnění objednávky Vás vždy telefonicky kontaktujeme a celou objednávku s Vámi projdeme, takže se nestane, že byste si omylem objednali zboží, které Vám nebude vyhovovat.

E-mail:

ahoj@repaspoint.cz

Objednané zboží zpravidla odesíláme do 24h od potvrzení objednávky.

O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím e-mailu. Samozřejmě nás taky můžete kdykoliv kontaktovat a informovat se na stav vyřizování objednávky.

MOŽNOSTI PLATBY

Platba předem na účet

Dobírka

On-line platba

Hotově (pouze na prodejně)

DOPRAVA

Dopravu zdarma vám poskytujeme:

  • Vždy při nákupu tohoto druhu zboží:
  • Počítače
  • Notebooky
  • LCD monitory
  • Při řešení reklamací
  • Při celkové ceně objednávky nad 1000,- Kč s DPH

Cena za dopravu drobného zboží v hodnotě do 1000,- Kč je 100,- Kč.

Pro dopravu zboží využíváme balíkovou službu WE-DO.
Po obdržení zboží si prosím zkontrolujte, zda není zásilka poškozený.
Pokud se Vám nebude něco zdát, rozbalte zásilku ještě před potvrzením přijetí a zkontrolujte, zda není zboží poškozeno. Stává se to velice zřídka, ale stát se to může. V případě poškození balík odmítněte.

Při objednání většího množství zboží používáme naši vlastní dopravu.
Zboží Vám pak přiveze přímo náš pracovník. Vše si pak můžete v klidu přebrat a zkontrolovat.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud nejste se zaslaným výrobkem spokojeni nebo nesplňuje vaše očekávání, máte právo vrátit zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pro rychlé vyřízení vratky zboží nás prosím určitě kontaktujte. Zboží je totiž nutné zaslat do našeho servisního střediska. V tomto případě pro Vás můžeme zprostředkovat dopravu přes přepravní službu WE-DO.

Vrácené zboží musí obsahovat veškeré přiložené komponenty jako kabely, redukce atd. a nesmí vykazovat známky použití a poškození. Ideální je také použít původní obal, aby se zboží během přepravy k nám nepoškodilo.

JAK REKLAMOVAT – U NÁS SNADNO

I když se snažíme vám dodat výrobky té nejvyšší kvality a vše pečlivě balíme, vždy se může něco pokazit. V případě, že máte problém se zakoupeným zbožím, ihned nás prosím kontaktujte.

Ať už zvolíte telefon nebo mail, vždy s Vámi reklamaci probereme a domluvíme se na jejím řešení. Novinkou je nahlášení reklamace přes mobilní aplikaci „Repaspoint APP“, díky které pro Vás bude reklamace jednodušší a proběhne rychleji.

Reklamaci pak řešíme nejčastěji těmito způsoby:

V případě, že jste schopen si reklamované zboží opravit výměnou vadné komponenty, zašleme Vám novou komponentu a opravu si už provedete vlastními silami sami.

Toto řešení volíme jen v případě, že s ním výslovně souhlasíte a jste schopen opravu provézt. Výhodou je téměř okamžité vyřešení reklamace.

Pokud nelze závadu vyřešit u Vás nebo ji nejde přesně určit, stahujeme si reklamované zboží k nám do servisního střediska. Vám stačí jen zboží pečlivě zabalit do krabice a vše už můžete nechat na nás. Nic nemusíte vypisovat ani zařizovat. Od Vás jen potřebujeme vědět, kde a kdy si balík s reklamovaným zbožím může vyzvednout řidič přepravní služby WE-DO. Dle poruchy Vám reklamované zboží do 5-7 pracovních dní odesíláme zpět opravené. Veškerá doprava je opět zdarma.

V případě, kdy je reklamované zboží neopravitelné, zašleme Vám obratem nové zboží. Dopravu máte samozřejmě zdarma. Reklamaci tak máte rychle vyřešenou a pro reklamované zboží si pak dle domluvy vyzvedneme sami přímo u vás nebo si ho stáhneme zpět k nám balíkovou službou WE-DO.

Ať už se reklamace řeší jakýmkoliv způsobem, vždy se ji snažíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.